- کسب مشتریان جدید
- افزایش فروش
- رهایی از محصولات قدیمی
- خالی شدن انبار
- ایجاد رشد سالم در فروش و ...
انواع روش های تخفیف:
برخی از روش های تخفیف را در بخش قبلی بررسی کردیم. اما روش های متداولی برای تخفیف دادن در کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. موارد زیر از انواع روش های تخفیف است که اکثر فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند.
- تخفیف های درصدی
- تخفیف های مبلغی
- تخفیف جهت حمل رایگان
- تخفیف با هدیه رایگان
- پیشنهاد های تخفیف دار مدت دار
- تخفیف با پیش فروش
- تخفیف های های فصلی و مناسبتی
- تخفیف معرفی مشتری جدید
- تخفیف سقف تعداد و یا مبلغ خرید
- تخفیف های مخصوص شبکه های اجتماعی
- تخفیف مخصوص خرید اول
- کدتخفیف
با این روش های تخفیف و روش هایی که در بخش استراتژی تخفیف بیان کردیم شا می توانید فروش خود را بالا ببرید. همچنین با این رو ش ها محبوبیت زیادی در میان کاربران خود پیدا خواهید کرد و درصد مشتریان وفادار شما بالا می رود.
منبع:
https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85
:: برچسبها:
استراتژی تخفیف ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0